
Вуличне освітлення: дорожні світильники, світильники для пішоходних переходів, паркові світильники
Трохи історії
Ми сприймаємо вуличне освітлення, як звичайну частину нашого повсякденного життя. Кожен день, коли настають сутінки, ліхтарі вздовж дороги загоряються і освітлюють тротуари і проїжджу частину так, щоб пішоходам і автомобілістам було комфортно і безпечно.
Але так було не завжди. За свідченням істориків спроба встановити перше вуличне освітлення була в 1781 році, коли цесаревич Павло Петрович збирався з візитом до Києва. Міською владою було наказано встановити стовпи з олійними світильниками біля кожної садиби вздовж дороги. Розпорядження так і не було виконано повністю. Тільки в 1872 році, з будівництвом двох газових заводів Струве, на Хрещатику було організовано постійне вуличне освітлення у вигляді стовпів з газовими ліхтарями - «ріжками Струве». 1890 - початок епохи електричного освітлення вулиць Києва: була побудована перша електростанція, а компанія «Савицький і Страус» уклала договір про організацію вуличного освітлення всього міста. Уже в 1915 році київські вулиці освітлювали 849 дугових ліхтарів і гартівних ламп в 100 і 200 свічок.
Вуличне освітлення
Ключове завдання вуличного освітлення не змінилася і в наш час - забезпечувати безпеку руху на вулицях міста. З цим успішно справляються консольні світильники на опорі. Світлодіодні вуличні світильники, прийшли на зміну натрієвим, металогалогенним, ртутним високого тиску. Вони більш економічні і безпечні. Їх світлотехнічні характеристики: яскравість світіння, потужність, розподіл світлового потоку, висоту установки розраховують згідно стандартів, прийнятих на Україні. Правильний світлорозрахунок - важлива частина заходів по освітленню вулиць: зниження аварійності досягається не тільки за рахунок дотримання правил дорожнього руху, а й за рахунок достатньої освітленості доріг, автомобільних розв'язок, пішоходних переходів, прибудинкових територій. Вуличні світильники повинні відповідати категорії дороги, вздовж якої вони встановлені - чим вище інтенсивність руху, тим яскравіше повинно бути освітлення.
Світильники для пішоходних переходів
У деяких містах України на необладнаних пішоходних переходах без світлофорів, "лежачих поліцейських" і інших знаків обмеження руху з'явилися інноваційні світлові установки для забезпечення руху пішоходів в темний час доби. Це ЛЕД система, що отримала назву Redline, що представляє собою світильник, який світить монохромним червоним світлом і утворює "світловий коридор" на переході так, що водії ще здалеку бачать яскраво освітлену зебру і перетинаючих дорогу пішоходів навіть в умовах поганої погоди: дощ, сніг, туман. Система встановлена на стовпі поруч, вона досить потужна, але при цьому економна щодо електрозатрат, так як забезпечена високоефективними світлодіодами та джерелами живлення, а також модулем управління для автоматичного включення з настанням темряви. Після установки таких систем, число ДТП за участю пішоходів різко знизилося.
Вуличні ЛЕД прожектори
Для освітлення автомобільних стоянок, відкритих парковок, будівельних майданчиків, територій навколо підприємств часто застосовують світлодіодні прожектори. Світлодіодний прожектор, як і консольний світильник на опорі, призначений для передачі світлового потоку на великі відстані. Його зручно застосовувати, коли потрібно освітити територію з великої висоти, але не використовуючи спеціальну опору, встановивши його на стіну будівлі, стовп огорожі, стрілу крана. Зручне кріплення лед прожектора дозволяє закріпити його в зручному місці навіть на тросі. Застосування додаткової оптики дозволяє зробити світло прожектора розсіяним для великої площі або концентрованим, спрямованим тільки на потрібний об'єкт.

Паркові світильники
Ще один вид вуличного освітлення - парковий світильник. Це як правило світильник, який використовується не тільки як джерело світла, що забезпечує достатнє освітлення і безпеку, але і як декоративний елемент ландшафту, до якого пред'являють естетичні вимоги. Паркові світильники бувають різної форми і висоти. Якщо потрібно позначити доріжку в саду, освітити клумбу використовують невисокі паркові стовпчики висотою від 50 см. Вони створять, так званий, нижній рівень освітлення. Для міських парків і скверів, котеджних містечок, відкритих терас кафе і ресторанів, прибудинкових територій, присадибних ділянок підійде парковий світильник на більш високій опорі. Для сучасних паркових світильників використовують різноманітні матеріали: пластик, скло, алюміній, сталь, чавун.

Дорожні ЛЕД світильники
Сучасні вуличні світильники забезпечені функцією програмування роботи за часом. Це дозволяє вмикати і вимикати в потрібний час вуличне, паркове, прибудинкове освітлення автоматично, враховуючи рівень природного освітлення, в залежності від сезону. Для всіх без винятку вуличних світильників застосовуються високі вимоги захисту від несприятливого впливу погодних умов: дощу, снігу, ультрафіолетового випромінення, пилу, високих або низьких температур, поривів вітру. Цей показник позначається як IP і повинен мати значення від 65 і вище. Він залежить від матеріалу і герметичності корпусу світильника, від рівня якості деталей і збірки. Вандалостійкість світильника, як і рівень захищеності IP забезпечують тривалість його роботи. Впевнений у високій якості світлодіодної продукції виробник дає на неї гарантію від 3 до 5 років роботи. Вуличні світильники виробляються з великим запасом міцності, адже вони повинні вірно прослужити нам багато років.
Ми впевнені, що сучасні вуличні світлодіодні світильники можуть і повинні забезпечувати комфортне і безпечне світіння для людини. В компанії Paytex вам готові запропонувати світильники з високими світлотехнічними характеристиками. Ми впевнені в їх високій якості. Відкрийте для себе дорожнє та паркове освітлення з високими світлотехнічними показниками. Звертайтеся в Paytex! 099 276 28 35 paytex.sale@gmail.com
コメント